Sunday, August 2, 2009

I feel free



8 comments:

  1. Andra bilden... <3
    (alla andra med)

    ReplyDelete
  2. alla bilder är bara helt underbara, (alla i din blogg inte bara dessa ovan) va är det för kamera som används? :)

    ReplyDelete
  3. wow... wow... woow... zan. Du överträffar dig själv varje gång!!

    ReplyDelete
  4. sv;okej, jag funderar på att köpa en system men kan inte bestämma mig, för alla säger så olika om alla haha. Hur ska man då veta vilka som är bra :P

    ReplyDelete
  5. jaa, jag ville ha det först en av de 400D till 500D Men min syster har 450D och jag tycker det känns tråkigt att ha samma haha Fast det skulle sitta jätte fint med en %0D men har inte så mycket pengar, sen så är det första systemkameran också då kasnke man skall sattsa på något enklare. Har faktiskt funderat på Nikon också men vet inte riktigt hur dem är

    ReplyDelete